خرید عمده به چه معناست

خرید عمده فرآیندی است که خرده فروشان برای خرید محصولات به صورت عمده و فروش مجدد این محصولات به صورت جداگانه از آن استفاده می کنند. با خرید عمده، خرده فروشان می توانند محصولات را با هزینه کمتر در هر واحد خریداری کنند و سپس آنها را به صورت جداگانه با پول بیشتر بفروشند تا سود کسب کنند.

در اینجا آموزش خرید عمده را فرا میگیرید.

تولیدکنندگان کالاها را تولید می کنند و سپس آنها را در مقادیر زیادی به عمده فروشان می فروشند.
عمده فروشان محصولات را در مقادیر کوچکتر به خرده فروشان می فروشند.
خرده فروشان محصولات را به صورت جداگانه به مصرف کننده نهایی می فروشند.

۳ نوع عمده فروش داریم

چند تفاوت ظریف بین انواع مختلف عمده فروشان وجود دارد. درک این تفاوت ها مهم است تا مطمئن شوید که فقط با عمده فروشان قابل اعتمادی کار می کنید که به شما در موفقیت کمک می کنند.

۳ نوع عمده فروشی وجود دارد:

تولیدکنندگان در نزدیکی شروع زنجیره تامین می نشینند و محصولاتی را که می فروشند تولید می کنند.
عمده فروشان خرد به صورت عمده از تولید کنندگان و شبکه توزیع کنندگان آنها خرید می کنند. آنها مانند خرده فروشان از مزایای خرید عمده سود می برند. عمده فروشان خرد سپس به فروش مجدد به خرده فروشان می پردازند.(دلال)
عمده فروشان بازرگانی محصولات عمده را مستقیماً از تولید کنندگان خریداری می کنند. با این حال، به جای فروش به سایر عمده فروشان، آنها را به مصرف کننده نهایی می فروشند.
اکنون، اگر تازه در حال یادگیری آموزش خرید عمده هستید، احتمالاً از خود می پرسید: “از کدام نوع عمده فروشی باید خرید کنم؟”

نکته اصلی اینجاست: بهتر است محصولات عمده را از تولید کنندگان و عمده فروشان خرد خریداری کنید. به عبارت دیگر، خرید از عمده‌فروشان بازرگانی که محصولات مشابهی را نیز به مصرف‌کنندگان می‌فروشند، معمولاً ایده خوبی نیست، چون نیازی به ایجاد رقیب برای خود نیست.

راهنمای خرید محصولات عمده فروشی ها در سال جدید
شاید در ابتدا تصور کنید اگر بخواهید محصولاتتان را با تخفیف به فروش برسانید، سودی نصیب شما نمی‌شود. منتها اگر از عمده‌فروشی‌ها خرید کنید، حتی بعد از تخفیف هم سودتان سر جایش باقی می‌ماند. منتها این در صورتی است که بدانید از چه عمده‌فروشی‌هایی و چگونه خرید کنید.

بررسی اولیه برای انتخاب محصول و عمده فروشی
برای اینکه شروع مناسبی داشته باشید دستور العمل زیر را دنبال کنید.

۱-رقبایتان را آنالیز کنید

قبل از اینکه عمده‌فروشی را انتخاب کنید، به فروشگاه‌های رقیبان سر بزنید. کالاها، برندها و همه نکات مهم را یادداشت نمایید. دقت کنید که چه کالاهایی فروش خوبی دارند و چه کالاهایی بیشتر مرجوع می‌شوند. خرده‌فروشان معمولا با جست‌وجوی آنلاین، عضویت در گروه‌های مختلف، کتابخانه‌ها، نمایشگاه‌های تجاری و غیره کالاهای موردنیازشان را میابند.

گاهی مشتریان محصولات موردعلاقه‌شان را در فروشگاه شما می‌بینند یا به شما سفارش می‌دهند. این می‌تواند شروع خوبی باشد برای اینکه بفهمید سراغ چه عمده‌فروشی‌ هایی بروید و چه اجناسی از آنها بخرید.

۲-در نمایشگاه‌ها شرکت کنید

معمولا در شهرهای مختلف، نمایشگاه‌های مختلف برگزار می‌شود. در این نمایشگاه‌ها، عمده‌فروشان دور هم جمع می‌شوند تا تأمین‌کنندگان و خرده‌فروشان را بیابند. این نمایشگاه‌ها برای عموم مردم آزاد نیست و برای ورود به آن به گواهی فروش، شناسه مالیاتی، کارت ویزیت یا هر نوع مجوز دیگری نیاز دارید. با شرکت در چندین نمایشگاه تجاری می‌توانید اطلاعات خوبی از عمده‌فروشی‌های موردنظرتان کسب کنید.

 

۳-عمده‌فروشی را بررسی کنید

بعد از انتخاب محصولات موردنظر، فروشنده را نیز آنالیز کنید. برای ارائه بهترین کالاها به مشتریان خود، باید از شخصی خرید کنید که محصولات باکیفیت، تحویل مطمئن و خدمات قابل اعتماد به شما ارائه می‌دهد. اطلاعات تجارت و مدیریت عمده‌فروشی‌ها را می‌توان از طریق منابع، بازاریابی یا با پرسش از نماینده های فروش گردآوری کرد.

 

۴-از لاین‌شیت عمده‌فروشی‌های آنلاین استفاده کنید

لاین‌شیت فهرست تمام کالاهایی است که هر فروشگاه برای فروش عمده تهیه کرده‌ است. این فهرست شامل تمام اطلاعات موردنیاز شماست. همچنین، می‌توانید نام محصول، عکس، شماره کالا، محتویات یا مواد استفاده‌شده، اندازه رنگ و قیمت واحد، اطلاعاتی مانند حجم سفارش، قیمت خرده‌فروشی و عمده‌فروشی، قیمت پرداخت‌شده، سیاست‌های ثبت سفارش و غیره را نیز در لاین‌شیت ببینید. از عمده‌فروشی های آنلاین بخواهید، این لاین‌شیت را در اختیار شما بگذارد.

۵-از تولیدکنندگان و واردکنندگان بزرگ خرید کنید

برخی از تولیدکنندگان محصولاتشان را با قیمت عمده و با سود حداقل به‌طور مستقیم به خرده‌فروشی‌ها می‌فروشند؛ پس اگر دنبال محصول خاصی هستید، با تولید کننده تماس بگیرید و آن را مستقیما خریداری کنید. امروزه، با جهانی‌شدن اقتصاد، محصولات را به‌سادگی می‌توان از واردکنندگان مختلف یا شرکت‌های خارجی در تمامی نقاط دنیا خریداری کرد.

قبل از انجام این کار، تمام جنبه‌ های دیگر این کار مانند حمل‌و‌نقل، نگهداری محصول و هزینه‌های دیگر را به‌طور کامل بررسی نمایید.

۶-عمده‌فروشان تصفیه‌کننده را بررسی کنید

بعضی از عمده‌فروشان به‌عنوان تصفیه عمل می‌کنند و به‌جای یک کالا، محصولات مختلف زیادی را می‌فروشند. مدیران تصفیه کالاهای مختلفی را با عناوین «تخفیف به‌دلیل تغییر شغل»، «حمل با کامیون»، «پالت کالا» و حتی «کالاهای آسیب‌دیده» به فروش می‌رسانند. قبل از خرید کالاهای عمده از این نوع تأمین‌کننده‌ها، درمورد شرایط، قیمت و قوانین فروش صحبت و توافق کنید.

 

۷-از حراجی‌ها خرید کنید

خرده‌فروشان می‌توانند کالاهای بسیاری را در حراجی عمده‌فروشی‌ها پیدا کنند. کافی است کالای موردنظر را در وب‌سایت عمده‌فروشی موردنظرتان جست‌وجو کنید. ممکن است همه محصولات تخفیف نداشته باشند؛ اما با تحقیق و جست‌وجو، یاد می‌گیرید چگونه یک خرید موفق و پرسود داشته باشید.

۸-از اپلیکیشن‌های پرداخت استفاده کنید

می‌توانید از اپلیکیشن‌های مختلف استفاده کنید. این اپ ها به شما می‌گویند که در حال حاضر چه نوع مشتری هایی وارد سیستم شده و قیمت محصولات را بر اساس نوع مصرف‌کننده نشان می‌دهند. همچنین، این برنامه‌ها به‌ آسانی تمام سفارش‌های مشتری‌هایتان را در فروشگاه ثبت می‌کند تا بتوانید موجودی خود را محاسبه کنید.

خرید عمده محصولات آجیل پارس دانه

شما مشتریان عزیز و محترم برای خرید به صورت عده و برخورداری از قیمت مناسب عمده محصولات آجیل پارس دانه می بایست به صفحه محصولات مراجعه کنید و محصول مورد نظر خود را انتخاب کرده و در صفحه جزئیات محصول با توجه به مبلغ ، وزن مورد نیاز خودرا از آن محصول انتخاب کنید و در سبد خرید خود مراحل تکمیل خرید را در پیش بگیرید.